Hur gör jag? Ring oss eller se nedan ...
 

 
 


 

 

Om du har fel på t.ex. din hårddisk, och vill ha hjälp att rädda dina data. Gör du följande:

1. Fyll i beställningsformuläret på startsidan .
Där har du en del frågor av typen: vad har hänt, vilket märke har disken, hur stor är den...
Lämna en adress, email eller vanlig, så svarar vi även på Dina frågor t.ex: hur lång tid tar det,
hur mycket kommer det att kosta .....

2. Du får ett svar när din order kommit oss tillhanda.
Tänk på att fylla i all information och att lämna uppgifter hur vi når dig. Om du
inte hör något från oss inom 2 dagar, kan vi inte nå dig, och du bör kontakta oss igen.

3. Undersökningsavgiften skall ju betalas i förskott, kontakta oss på 0732-511350/360 . Inbetalningen och hårddisken skall märkas med beställarens/företagets namn eller med av oss utlämnat ordernummer. Detta är mycket viktigt för Dig då det påverkar snabbheten och kontrollen.

4. Förpacka hårdisken på ett sätt så att den inte skadas när du skickar den med posten. Vår adress är Gesällgatan 9, 745 39, Enköping.

Vi undersöker hårdisken inom 5 arbetsdagar om beställaren är ett Företag. Det går att få förtur mot extra kostnad om Ni har bråttom.

Privatpersoner får hjälp med att hålla ned sina kostader, genom ett billigare pris, men får i stället vänta på att vi har ledig tid i våra jiggar. Vilket brukar ske inom en 10 arbetsdagars period.
En förutsättning är att endast data av privat karaktär önskas återvunnen.

 



 


 

 


 

 

 

 


  © Copyright 2006. CDM PROduktion